آرشیو اردیبهشت ماه 1401

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

آیا تحصیل در نیوزلند نیاز به آزمون Gre دارد؟

این کشور با توجه به شرایط مناسبی که برای تحصیل دارد امروزه تبدیل به یکی از مقاصد اصلی دانشجویانی شده است که قصد مهاجرت تحصیلی دارند. که به دنبال ادامه تحصیل در یک کشور درجه یک هستند.  تحصیل در دانشگاه های نیوزلند یکی از بالاترین سطوح کیفی را در خصوص ارائه آموزش دارند و به دلیل ارزان تر بودن تحصیل در نیوزلند، این کشور می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ادامه تحصیل باشد. تحصیل در نیوزلند به دلیل ارائه شدن به زبان انگلیسی، تحصیل را برای دانشجویان بسیار ساده تر کرده است و دانشجویان بین المللی دیگر نیازی به یادگیری زبان دوم و سوم ندارند. تحصیل در نیوزلند در مقطع کارشناسی معمولا به صورت یک دوره 3 تا 4 ساله است و دانشجویانی که قصد تحصیل لیسانس در نیوزلند را دارند باید حتما مدرک دیپلم دبیرستان و همچنین مدرک زبان انگلیسی 6 را ارائه کنند. تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند در یک دوره 1 تا 2 ساله انجام می پذیرد و دانشجویان برای ورود به آن نیز باید حتما مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده و نمره 6.5 را در زبان انگلیسی داشته باشند. تحصیل در این مقطع علاوه بر آزمون شامل پایان نامه نیز می شود و تمامی دانشجویان باید در انتهای تحصیل خود آن را ارائه کنند. برای ادامه تحصیل در نیوزلند در مقطع دکترا با توجه به رشته مد نظر بین 3 تا 5 سال به طول می انجامد. در کنار تحصیل اجازه کار نیز به شما داده می شود، دانشجویان این مقطع باید نظر یک استاد راهنما را به پروژه خود جلب کنند وو با گرفتن تاییدیه از او می توانند پذیرش دانشگاه مربوطه در نیوزلند را به دست آورند. هزینه تحصیل در نیوزلند در مقطع کارشناسی بین 20.000 تا 30.000  دلار و در مقطع کارشناسی ارشد بین 14.000 تا 25.000 دلار و در مقطع دکترا بین 4000 تا 8000 می باشد. 

شرایط و ضوابط ورود دانشجویان برای تحصیل به آمریکا

آمریکا بدون شک از نظر علمی و آموزش از بهترین کشورهای جهان است. مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور در دوره ی ریاست جمهوری دونالد ترامپ برای دانشجویان ایرانی غیرممکن بود. اما اکنون دوباره امکان تحصیل برای متقاضیان ایرانی در این کشور فراهم آمده است. هر چند ایرانیان برای گرفتن ویزای تحصیلی این کشور در خود ایران نمی توانند اقدام کنند و باید در کشورهای دیگر ویزای خود را بگیرند. برای ورود به دانشگاه های آمریکا، اخذ ویزای تحصیلی اولین و مهم ترین نکته است. همچنین برای اخذ ویزا، داشتن تمکن مالی و در ادامه سایر مدارک درخواستی از سمت دانشگاه و موسسات علمی این کشور ضروری است. برای افرادی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی دارند، داشتن مدرک دیپلم، نمره ی آیلتس بالای شش یا مدرک تافل، تمکن مالی و سن مناسب از ضروریات برای ورود به این دوره ی تحصیلی است. متقاضیانی که  خواهان ادامه تحصیل در آمریکا در مقطع کارشناسی ارشد هستند، علاوه بر مدرک کارشناسی قابل قبول از نظر دانشگاه، به مدارکی جهت اثبات تمکن مالی، نمره ی آیلتس بالای شش و نیم و مدرک جهت اثبات  نداشتن سوء پیشینه نیاز دارند. دانشجویان مشغول به تحصیل در آمریکا اجازه ی کار کردن ده تا پانزده ساعت در هفته در مقطع کارشناسی و پانزده الی بیست ساعت در هفته برای  مقطع کارشناسی ارشد را دارند. اما کسانی که قصد تحصیل در مقطع دکترا دارند، شرایط شان مقداری متفاوت تر است. این افراد اجازه ی کار کردن حتی تا چهل ساعت در هفته را دارند. البته به مدرک آیلتس با نمره ی بالاتر و حداقل دو مقاله علمی قوی و قابل قبول در سایت های معتبر از نظر دانشگاه مورد نظر نیز نیاز دارند. همچنین باید سوپروایزر داشته و از یک استاد راهنما در کشور آمریکا کمک بگیرند. افرادی هم که قصد گرفتن بورس تحصیلی دارند در همان ابتدای تحصیل باید اقدام کنند.

شرایط اشتغال فارغ التحصیل ها در انگلیس

انگلیس پس از آمریکا با در اختیار داشتن رتبه دوم علم و پیشرفت در جهان یکی از بهترین و با اهمیت ترین مقاصد انتخابی دانشجویان سراسر دنیا برای مهاجرت تحصیلی است. دانشجویان با دنبال کردن شرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس ( داشتن تمکن مالی برای برآوردن کردن هزینه های تحصیل و ادامه زندگی، گرفتن نامه پذیرش از یکی از دانشگاه ها، داشتن مدرک زبان معتبر و حداقل نمره لازم متناسب با مقطع درخواستی، روزمه تحصیلی درخشان و... ) کوله بار سفر خود را برای زندگی در آینده می بندند. پیدا کردن کار پاره وقت در انگلیس برای دانشجویان کار بسیار سختی نیست؛ از آنجا که ادامه تحصیل در انگلیس در مقاطع عالی همچو کارشناسی ارشد و دکترا به صورت پژوهش محور و میدانی بوده و استقبال دانشگاه ها برای حمایت از کار دانشجویی دوچندان میشود البته گفتنیست در انگلیس نیز مانند سایر کشور ها دانشجویان بر اساس مقطع تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مجاز به کار کردن با تعداد ساعت مجاز از 10 تا 20 ساعت در هفته هستند. معتبر بودن مدرک پایان دوره تحصیل دانشگاه های انگلیس خود گام اول برای پیدا کردن کار بعد از فارغ التحصیل شدن است چرا که این مدارک مقبولیت ویژه ای در سطح جهان نزد موسسات و نهاد های دولتی دارند. برخی از رشته ها مانند پزشکی، رشته ها علوم اجتماعی، کامپیوتر در همه کشور ها بازار کار بیشتری را به خود اختصاص میدهند که انگلیس نیز از این مساله به دور نیست. پیدا کردن کار دانشجویی در انگلیس میتواند بسیار کمک کننده در عوض کردن ویزای تحصیلی کانادا خود با ویزای کاری باشد چراکه کار دانشجویی به عنوان سابقه کار شما را در کار پخته تر کرده و موسسات و شرکت ها به دنبال محصلان با سواد و با تجربه بیشتر می گردند به همین دلیل با پیدا کردن کار شما میتوانید به اخذ ویزای کاری شده و در انگلستان به زندگی خود ادامه دهید.

تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور استرالیا چگونه است.

یکی از مهم ترین مقاصد دانشجویان بین المللی برای مهاجرت تحصیلی در جهان کشور استرالیا است که به دلیل دانشگاه های معتبر و کیفیت زندگی بالا، به مقصد بسیاری از دانشجویان خارجی تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید در استرالیا تحصیل کنید، علاوه بر اخذ پذیرش از دانشگاه مدنظر نیازمند گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا هستید. 7 مزیت تحصیل در استرالیا به شرح زیر است: کیفیت بالای سطح زندگی در استرالیا، فرصت تحصیل در مراکز آموزشی معتبر و بین المللی، فرصت کار هم زمان با تحصیل، فرصت کار بعد از فارغ التحصیلی، به همراه بردن اعضای خانواده، تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان، امکان دریافت بورسیه تحصیلی. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا متعدد است شما باید فرم های درخواست شده، پاسپورت و کارت ملی و شناسنامه، انگیزش نامه، رزومه و سوابق کاری را ارائه دهید. شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا عبارت است از: ثبت نام یا اخذ پذیرش از یکی از موسسات علمی استرالیا، تمکن مالی، شرط زبان انگلیسی ( آیلتس یا تافل..)، الزامات بهداشت و سلامت. همه دانشجویان( به جز کسانی که از بلژیک یا نروژ هستند ) موظف به خرید بیمه دانشجویان خارجی هستند. شما می توانید این پوشش بیمه ای را از طریق دانشگاه خود، یا مستقیما از پنج ارائه دهنده تایید شده خریداری کنید. هزینه تحصیل در استرالیا برای یک دانشجو شامل شهریه، بیمه دانشجویی، خوابگاه و خوراک می باشد. شهریه دانشگاه ها بسته به نوع رشته و دانشگاه بین 24000 تا 43000 دلار استرالیا است. البته در مورد پزشکی و دندان پزشکی این مبلغ بین 65  تا 70 هزار دلار استرالیا می باشد. هزینه خوابگاه های دانشگاه بین 270 تا 370 دلار استرالیا در هفته است و این بستگی به نوع خوابگاه و دانشگاه دارد. به طور متوسط هزینه خوراک بین 100 تا 150 دلار استرالیا است.

چگونگی گرفتن ویزای فوری کشور آمریکا

کشور آمریکا همیشه یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت تحصیلی و زندگی بوده است. مسافران برای ورود به این کشور مانند بیشتر کشور های دنیا، نیازمند دریافت ویزا هستند. برخلاف تصور عموم مردم، اخذ ویزای تحصیلی امریکا از اخذ ویزای شنگن و ویزای کانادا ساده تر است. کشور آمریکا در جهان دارای متنوع ترین کلاس ویزا  است که در دو دسته کلی ویزاهای مهاجرتی آمریکا و ویزا های غیر مهاجرتی دسته بندی شده اند. انواع ویزا های آمریکا به شرح زیر است: ویزای توریستی آمریکا اگر هدف شما از رفتن به آمریکا دیدار دوستان و آشنایان، گردشگری، مقاصد تجاری همچون امضای قرارداد و شرکت در جلسات کاری و اهداف درمانی باشد. برای تحصیل در امریکا ابتدا نیاز به اخذ پذیرش تحصیلی از موسسات آموزشی معتبر آمریکا و سپس اخذ ویزای تحصیلی آمریکا دارید. کشور آمریکا به واسطه داشتن تعداد بسیار زیادی دانشگاه با رتبه بالا جهانی، سالانه دانشجویان زیادی به منظور ادامه تحصیل و رسیدن به موفقیت های علمی بیشتر به آمریکا می روند. ویزای ازدواج آمریکا نیز یکی از شیوه های دیگر برای اقامت دائم آمریکا است. به وسیله سرمایه گذاری و ایجاد کارآفرینی در آمریکا می توان ویزای سرمایه گذاری دریافت کرد. در حال حاضر برای دریافت ویزای سرمایه گذاری آمریکا، باید حداقل 900000 دلار در ایالات سرمایه گذاری کرد. هزینه تحصیل در آمریکا مبلغ 160 دلار برای کارمزد صدور ویزا و 350 دلار برای سویس فی می باشد. قیمت یا هزینه ویزای امریکا با توجه به نوع ویزای انتخابی متفاوت خواهد بود. به طور مثال هزینه ویزای توریستی آمریکا مبلغی حدود 160 دلار می باشد. توصیه به مهاجران کاری به آمریکا این است که ابتدا از طریق تحصیلی وارد آمریکا شوند. دانشجویان خارجی که ادامه تحصیل در آمریکا را انتخاب می کنند، پس از اتمام تحصیل خود اجازه دارند که یک سال در آمریکا کار کنند و پس از یک سال می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کنند.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای نام آشنا و محبوب برای مهاجرت تحصیلی برای ایرانیان است.  این کشور چندسالی است حلقه ورود مهاجران به کشور را تنگ کرده و مشکلاتی در راه مهاجرت به استرالیا برای متقاضیان ایجاد کرده است. این سیاست در تضاد با سیاست کشوری مانند کانادا است که به طور مداوم در حال افزایش پذیرش مهاجران است. شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌ها را یکی دیگر از دلایل کاهش روند صدور ویزا و اقامت استرالیا است. از دلایل پذیرش نیروی مهاجر در استرالیا در سال‌های اخیر: کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت است. استرالیا به عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر ویزاهای های مختلفی را در حوزه‌های کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری صادر می کند. به همین دلیل روش های مهاجرت به استرالیا تقریبا متنوع است. استرالیا یکی از بهترین سیستم های آموزشی را در اختیار دارد این کشور ۴۰ دانشگاه دارد که هفت مورد از آنها در رنکینگ های جهانی در سال ۲۰۲۰ رتبه های زیر ۱۰۰ را دریافت کردند. این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای دانشگاه‌ها و تحصیلات آکادمیک در این کشور می‌باشد. تحصیل، ساده ترین راه مهاجرت به استرالیا است که مزایای زیادی برای دانشجویانی دارد که قصد مهاجرت دارند؛ تحصیل در استرالیا و دانشگاه های مطرح، برخورداری از امکانات بالا، وجود امکان کار به این تحلیل را از بالایی پیدا کردن کار و دریافت اقامت استرالیا پس از فارغ‌التحصیلی، برخورداری از وامها و تسهیلات دانشجویی، امکان اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا. از موارد مهم شرایط مهاجرت تحصیلی به استرالیا، مدرک زبان انگلیسی است. مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا با توجه به روش مهاجرتی، کشور مبدا و شرایط مهاجرت متفاوت است. البته یک سری مدارک عمومی و جدا از روش مهاجرتی باید آنها را داشته باشید: پاسپورت معتبر مدت‌دار، مدارک شخصی و هویتی، کپی گزارش حساب بانکی و نامه تمکن مالی، مدارک سوابق شغلی، مدارک دعوتنامه، تکمیل فرم های مربوط به هر ویزا. هزینه تحصیل در استرالیا با توجه به نوع ویزای صادره و مراحل مهاجرت متفاوت است. هزینه‌های طی شدن مراحل اداری، صدور ویزا، انگشت نگاری و هزینه های مشابه بعضی اوقات تغییر می‌کند.

شرایط اشتغال فارغ التحصیلان در کانادا

امروزه دغدغه های جوانان آنقدر زیاد شده که دست به هر کاری برای بر طرف نمودن این خواسته ها میزنند. زندگی در کشوری که نرخ بی کاری جوانان علی الخصوص فارغ التحصیلان دانشگاهی زیاد باشد نه تنها رمق کار کردن را میگیرد بلکه انگیزه ای برای درس خواندن نمی ماند. مهاجرت تحصیلی امروزه نقل مجلس گفت و گو های جوانان و دانشجویان برای فرار از این شرایط شده است. کانادا به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشور ها در تکنولوژی و نظام آموزشی و بالا بودن آمار اشتغال و کار در سطح کشور، به یکی از مقاصد بی چون و چرای دانشجویان و اعزام دانشجو برای ادامه تحصیل و پیدا کردن کار تبدیل شده است. تحصیلات آکادمیک حرفه ای با پیدا کردن کار به ثمر مینشیند و کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل کرده اند، شرایط کار ضمن تحصیل و بعد از تحصیل را به مدت نهایتا 3 سال مهیا میکند به دین صورت که در این مدت میتوانید بدون محدودیت شغلی و مکانی هر شغلی که پیدا کردید در هر کجای کانادا که باشد مشغول به کار شوید و محدود به مدرک رشته تحصیلی نمیشوید که همین امر اشتیاق به تحصیل دانشجویان را در دانشگاه های کانادا دو چندان میکند. کسب تجربه و مهارت در این 3 سال، علی الخصوص اگر متناسب با رشته تحصیلی باشد مورد توجه کار فرمایان، نهاد های دولتی و موسسات میباشد و شما میتوانید از طریق شرایط کاری خود، برای دریافت ویزای دائم کانادا اقدام کنید. دانشجویانی که تحصیل در کانادا را پشت سرگذاشته اند و در رشته هایی مانند علوم پزشکی، مهندسی ساخت وساز، کشاورزی، اقتصاد و کامپیوتر و... تحصیل کرده اند، باعث شده بازار کار بهتر و حقوق و مزایای مناسب تری در اختیار داشته باشند. برای پیدا کردن کار متناسب با رشته تحصیلی در کانادا میتوانید از موسسات کاریابی و یا سایت های مخصوصی که جهت این کار طراحی شده اند، اقدام کنید.

تا به حال به مهاجرت تحصیلی به هلند فکر کرده اید؟

هلند یکی از کشورهای زیبای اروپایی برای اعزام دانشجو است که پایتخت آن آمستردام و واحد پول آن یورو می باشد. این کشور عضو شینگن و از پیشرفته ترین کشورهای جهان در حوزه کشاورزی صنعت و توریسم است. ۱۶۰ مرکز تحقیقاتی و دانشگاهی در هلند مستقر است. تعداد این مراکز علمی در مقایسه با کشورهای اروپایی دیگر بسیار قابل توجه هستند. بنابراین بسیاری از افراد برای مهاجرت به هلند از طریق تحصیل در هلند اقدام می‌کنند. برخی از دانشگاه‌های کشور هلند از برترین مراکز اروپایی و جهانی محسوب می‌شوند و لذا سطح بالایی از دانش و پژوهش در انتظار متقاضیان تحصیل در هلند است. البته متقاضیان پیش از اقدام برای پذیرش در دانشگاه‌های این کشور باید توجه داشته باشند که تنها نیمی از مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی هلند مورد تایید وزارت علوم ایران قرار دارد. مراکز آموزشی دانشگاه های هلند را می توان به دو نوع اصلی دانشگاه های پژوهش محور و دانشگاه های علمی کاربردی تقسیم کرد. هزینه تحصیل در هلند متناسب با کیفیت و سطح زندگی در این کشور است. به طور کلی می‌توان گفت که هزینه های زندگی در هلند شامل خوراک، مسکن، پوشاک، رفت و آمد و تفریحات بیش از ۸۰ درصد از ایران گران‌تر است. دانشجویان بین المللی برای تحصیل در هلند با توجه به رشته دانشگاهی انتخابی خود متحمل هزینه های مختلف می‌شوند که مقطع تحصیلی نیز در آن موثر می باشد. کارت دانشجویی در حین تحصیل از دیگر مزیت های تحصیل در دانشگاه های هلند است که برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است و دانشجویانی که از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا برای تحصیل در این کشور اقدام کرده اند محدودیت هایی در این زمینه دارند. کشور هلند دارای ۱۷ دانشگاه و موسسه آموزشی معتبر است که در بین ۱۵۰ دانشگاه برتر جهان جای می‌گیرد. مدارک صادر شده از دانشگاه های هلند در اغلب نقاط جهان اعتبار دارد و فارغ التحصیلان این دانشگاه ها می توانند در کشورهای دیگر از جمله سوئیس  آلمان، اتریش، دانمارک مشغول به کار شوند.

شرایط و ضوابط ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور انگلیس

انگلیس یکی از کشور های خوب اروپایی می باشد و از لحاظ علمی و آموزشی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و از جمله مقاصد ایده آل اعزام دانشجو به شمار می آید. نظام آموزشی در این کشور از برترین و منسجم ترین نظام ها در دنیا می باشد و بیشتر کشور های جهان از نظام آموزشی انگلستان الگو برداشته و تابع این نظام می باشد. تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی با ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به دانشگاه مربوطه به همراه شرایطی دیگر امکان پذیر خواهد بود. مدت زمان تحصیل در این مقطع بین 3 تا 4 سال بوده و مدرک زبان مورد نیاز آن آیلتس 6 است. تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی ارشد نیازمند داشتن مدرک کارشناسی معتبر و مورد تایید کشور انگلستان به همراه نمره زبان آیلتس حداقل 6.5 و سایر مدارک مورد نیاز می باشد. تحصیل در انگلیس در مقطع کارشناسی ارشد به دو گونه پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است. طول این دوره در بخش پیوسته 3 ساله و ناپیوسته 1 سال است. تحصیل در مقطع دکترا دارای پیش نیاز هایی است که شامل پیشینه تحصیلی قوی، مدرک زبان با نمره بالا و داشتن استاد راهنما است. استاد راهنما یا سوپروایزر پس از مکاتبه شما با وی و تایید شما برایتان پذیرش تحصیلی آن دانشگاه را صادر می نماید. بخش عمده هزینه تحصیل در انگلیس مربوط به شهریه های تحصیلی می باشد. شهریه ها با توجه به مقطع، دانشگاه و  رشته می تواند متفاوت باشد. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی 10 تا 38 هزار پوند، در مقطع کارشناسی ارشد 14 تا 22 هزار پوند و در مقطع دکترا 36 تا 48 هزار پوند است. از بهترین دانشگاه های انگلیس می توان به دانشگاه کمبریج، دانشگاه آکسفورد، دانشگاه سنت اندرو، دانشگاه امپریال کالج لندن، دانشگاه لافبورو، دانشگاه لنکستر، دانشگاه دورهام و در آخر دانشگاه یونیورسیتی کالج لندن اشاره کرد.

تا به حال به مهاجرت تحصیلی به استرالیا فکر کرده اید؟

 کشور استرالیا به واسطه داشتن آب و هوای مطبوع، انگلیسی‌زبان بودن مردم و داشتن اقتصادی قدرتمند به یکی از مقصد ها برای مهاجرت تحصیلی تبدیل شده است. در سال‌های اخیر کشور استرالیا به واسطه داشتن دانشگاه‌ها و مراکز تحصیلات عالی با کیفیت به مقصد محبوبی برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. با دریافت ویزای تحصیلی استرالیا می توانید به مدت ۵ سال در این کشور اقامت داشته باشید و بعد از آن برای دریافت ویزای کاری اقدام کنید. از جمله شرایط دریافت این ویزا می توان به موارد زیر اشاره کرد: تمکن مالی و مدرک زبان، احراز سلامت جسمانی، بیمه درمانی و قبولی در آزمون ارزیابی شخصیتی. اما یکی از مهمترین شرایط برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا داشتن مدرکی برای اثبات مهارت های زبان انگلیسی است و اهمیت آن به حدی است که در صورت عدم ارائه مدرک، ویزای تحصیلی شما رد خواهد شد. کشور استرالیا به عنوان یکی از بهترین مقصد ها برای مهاجرت تحصیلی شناخته می شود. بسیاری از دانشگاه‌های استرالیا جزء ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته و فضای تحصیلی حاکم بر آن نیز پژوهش محور است و این موضوع به همراه بورسیه های متنوع ارائه شده موجب شده تا دانشجویان زیادی سالانه سراسر جهان برای تحصیل در این کشور و تجربه زندگی در شهرهای بزرگ چون ویکتوریا به استرالیا مهاجرت کنند. هزینه تحصیل در استرالیا کاملا بستگی به رشته، دانشگاه، مقطع و شهرهای ایالت تحصیل دانشجو بستگی دارد اما به طور کلی شهریه دانشگاه های استرالیا برای دوره کارشناسی بین ۲۰ تا ۴۵ هزار دلار استرالیا در سال و در دوره کارشناسی ارشد و دکترا بین ۲۲ تا ۵۰ هزار دلار استرالیا در سال می باشد. اگر متقاضیان بخواهند به عنوان دانشجو به این کشور مهاجرت کنند یا باید در خوابگاه زندگی کنند یا خانه ای را به تنهایی بگیرند یا با هم خانه زندگی کنند.