۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟

تحقیقات نشان داده است که حرکت چهره, دست ها آنها به طور کلی بدن تاثیر بسیار زیادی داره فرم بدن و نحوه حرکات  مقدم بر کلمات و جملات است. دارد در وهله اول سعی کنید خیلی طبیعی رفتار و آرام باشید. اگر کلمه مثبتی به کار میبرید زبان بدن تان باید مثبت باشد و بالعکس ازتون صدای قوی است ما را استفاده کنید تا اعتماد به نفستان را نشان دهید صدای آرام راز آمیز بودن استفاده کنید به یک موضوع و سعی کنید کمتر  فشرده صحبت کنید همچنین سرعت خود را افزایش دهید و جملات را با صدای یکسان صحبت نکنید وقتی به کلمات حساس می رسید بیشتر روی آن  مکث انجام دهید و سرعت کلام را پایین بیاورید.

مثلاً در زبان بدن حرکات با دو انگشت بسیار مهم است در بریتانیا به شکل علامت وی در می آورید به معنای این است که مراقب باشید همچنین روش های مختلف دیگری وجود دارد که می‌تواند زبان بدن را به هر نحوه کرد نشان دهد و این حرکات نیز بازگو کننده نحوه انگلیسی صحبت کردن شما و تاکید بر اینکه موضوع در چه باره هست نشان می دهد اگر حرکت بدن آموزش یادگیری زبان انگلیسی به کار برده شود. باید به سطح زبان کسانی که به آنها تدریس می کنید حرکات بدن را انجام دهید همچنین وقتی و حرکات بدن موضوعی را بیان می کنید مشخص می کنید که تا چه حد این مطلب مهم است و تاثیر دو چندان در مخاطب ایجاد خواهید کرد اگر در یک کنفرانس سخنرانی شما از حرکات بدن استفاده کنید خود به خود توجه مخاطب را به خود بیشتر خواهید شد همچنین  حرکات بدن تسلط شما بر موضوع است.

علاوه بر حرکات بدن از حرکات چشم میتوان استفاده کرد مثلا وقتی یک موضوع را توضیح می دهید تمام مخاطبان را با چشم درگیر خود کنید اینطوری می‌توانید تاثیر مخاطب را بر روی موضوع خود ببینید همچنین وقتی این کار انجام میدهید اعتماد به نفس را در خود افزایش خواهید داد در کل حرکات بدن در تاثیر بگذاریم و یادگیری زبان انگلیسی بسیار مهم است مخصوصاً دوره هایی که به صورت آنلاین در سامانه های مجازی برگزار می شود می توانید با دوربین و روشن کردن وبکم تاثیر را بر شاگردان دوچندان کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.