آرشیو دی ماه 1400

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

بهترین موسسات اعزام دانشجو

اگر برای پیدا کردن «لیست موسسات اعزام دانشجو» به گوگل مراجعه کنید، یکی از اولین نتایج سایت سازمان امور دانشجویان است. تمامی موسسات اعزام دانشجو مجاز تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویی فعالیت می کنند. بنابراین، مطمئن‌ترین راه برای شناسایی موسسه اعزام دانشجو مجاز و غیر مجاز مراجعه به سایت سازمان امور دانشجویان است.

در همین صفحه، با دو گزینۀ موسسات مجاز اعزام دانشجو و موسسات فاقد اعتبار یا مؤسسات غیرمجاز اعزام دانشجو روبرو می شوید. از مزیتهای مراجعه به سایت سازمان امور دانشجویان، به روز بودن آن نسبت به سایر لیستهای موجود و مشابه در نتایج موتورهای جستجوست. این لیستها به طور معمول در شهریور ماه هر سال به روز رسانی می شوند.

برخلاف تصور عامه، یک موسسه نمی تواند با یک مجوز برای اعزام دانشجو به تمام کشورهای جهان اقدام کند. هر مجوز به یک موسسه امکان اعزام به دو کشور را میسر می نماید. این موضوع برای موسساتی که تجربۀ بالاتری در دو کشور به خصوص دارند یک مزیت بزرگ محسوب می شود. چرا که با قوانین و تبصره های اعزام دانشجو به آن کشورها تسلط بیشتری پیدا می کنند.

 

هلدینگ اعزام دانشجو آرمان من از سال 1385 فعالیت خود را در زمینۀ اعزام دانشجو آغاز نمود. آرمان من با اخذ سه مجوز رسمی قادر است نسبت به اعزام دانشجو به کشور های انگلستان، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، ایرلند و مالزی اقدام نماید. آرمان من با آشنایی کامل با جدیدترین قوانین اخذ ویزای این کشورها، مدعی ارائۀ خدمات ویزای صد درصد تضمینی است. در صورت رد درخواست پذیرش تمام وجه دریافتی عودت داده می‌شود.

در قیاس با موسسات مجاز اعزام دانشجو، وکیلهای مهاجرتی و موسسات غیرمجاز، ارتباطات مستقیم با دانشگاه نداشته و به همین دلیل بیشتر برای اخذ ویزای کالج ها اقدام می کنند. چنین موسساتی به طور معمول حد صلاحیت شما را پایین تر از واقعیت جلوه میدهند تا شما را به سمت کالج ها سوق دهند. دلیل آن هم پایین تر بودن موارد مورد نیاز و ساده تر بودن مراحل پذیرش کالج هاست.

موسسه مهاجرت تحصیلی آرمان من نمایندۀ رسمی دانشگاه های معتبر جهان است. آرمان من با به کارگیری از تجربۀ پانزده سالۀ خود بهترین پل ارتباطی شما با دانشگاه های بزرگ جهان به شمار می رود.

ادامه تحصیل در استرالیا

استرالیا کشوری پهناور با دانشگاه های معتبر و البته مقصدی جذاب برای کسانی است که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند.دانشگاه های استرالیا از جمله دانشگاه های مدرن با سطح آموزشی بالایی هستند و بورسیه های تحصیلی مختلفی که دارد از دلایلی هستند که سالانه تعداد زیادی دانشجوی بین المللی را برای ادامه تحصیل به سمت استرالیا می کشانن و بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی متفاوتی به دانشجویان بین المللی خود در دوره ها و رشته های مختلف اعطا می کند. این بورسیه ها شامل بورسیه دوره های دکتری، عمومی، بورسیه رشته های خاص، دوره های ارشد تحصیلی و تحقیقاتی و دوره های کارشناسی هستند. بورسیه ای که هر سال توسط این دانشگاه به دانشجویان ارائه می شوند شامل تخفیف 15000 تا 25000 دلار استرالیا در شهریه است. علاوه بر این، دانشجویان بعضی از کشورهای خاص بورسیه کامل دریافت می کنند. هزینه تحصیل در استرالیا، به ویژه برای دانشجویان ایرانی، بسیار بالا است. از این رو، دانشگاه‌ های این کشور برای کمک به دانشجویان بین المللی بورسیه تحصیلی به آن ها اعطا می کنند. شرایط اخذ بورسیه هر دانشگاه متفاوت و معمولا بسیار سخت است. با این حال، اجازه دهید با بهترین بورسیه های موجود برای تحصیل در استرالیا بیشتر آشنا شویم.

بورسیه‌های در دسترس برای دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در استرالیا

دانشگاه های استرالیا هر سال بورسیه های تحصیلی مختلفی به دانشجویان بین المللی ارائه می کنند. بعضی از بورسیه ها از نوع کمک هزینه تحصیلی و بعضی دیگر بورسیه کامل هستند، یعنی هزینه تحصیل و زندگی را پوشش می دهند. دانشجویان بین المللی واجد شرایط می توانند در تمامی مقاطع بورسیه یا کمک هزینه تحصیلی دریافت کنند. با این حال، امکان دریافت بورسیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در مقایسه با مقطع کارشناسی بیشتر است. بورسیه ای که به دانشجویان مقطع دکتری اعطا می شود کامل است و تمام هزینه ها را پوشش می دهد. دانشجویان ایرانی که متقاضی تحصیل در استرالیا و بهره مند شدن از بهترین بورسیه های موجود برای تحصیل در استرالیا هستند می توانند بورسیه IPRS بگیرند که برای مقطع دکتری و دوره های تحقیقاتی ارشد است. این بورسیه تقریبا در تمام دانشگاه های استرالیا ارائه می شود و هزینه تحصیل، زندگی و بیمه دانشجویی را پوشش می‌ دهد و امکان دریافت آن برای دانشجویان ایرانی وجود دارد.