ادامه تحصیل در استرالیا

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

ادامه تحصیل در استرالیا

استرالیا کشوری پهناور با دانشگاه های معتبر و البته مقصدی جذاب برای کسانی است که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند.دانشگاه های استرالیا از جمله دانشگاه های مدرن با سطح آموزشی بالایی هستند و بورسیه های تحصیلی مختلفی که دارد از دلایلی هستند که سالانه تعداد زیادی دانشجوی بین المللی را برای ادامه تحصیل به سمت استرالیا می کشانن و بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی متفاوتی به دانشجویان بین المللی خود در دوره ها و رشته های مختلف اعطا می کند. این بورسیه ها شامل بورسیه دوره های دکتری، عمومی، بورسیه رشته های خاص، دوره های ارشد تحصیلی و تحقیقاتی و دوره های کارشناسی هستند. بورسیه ای که هر سال توسط این دانشگاه به دانشجویان ارائه می شوند شامل تخفیف 15000 تا 25000 دلار استرالیا در شهریه است. علاوه بر این، دانشجویان بعضی از کشورهای خاص بورسیه کامل دریافت می کنند. هزینه تحصیل در استرالیا، به ویژه برای دانشجویان ایرانی، بسیار بالا است. از این رو، دانشگاه‌ های این کشور برای کمک به دانشجویان بین المللی بورسیه تحصیلی به آن ها اعطا می کنند. شرایط اخذ بورسیه هر دانشگاه متفاوت و معمولا بسیار سخت است. با این حال، اجازه دهید با بهترین بورسیه های موجود برای تحصیل در استرالیا بیشتر آشنا شویم.

بورسیه‌های در دسترس برای دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در استرالیا

دانشگاه های استرالیا هر سال بورسیه های تحصیلی مختلفی به دانشجویان بین المللی ارائه می کنند. بعضی از بورسیه ها از نوع کمک هزینه تحصیلی و بعضی دیگر بورسیه کامل هستند، یعنی هزینه تحصیل و زندگی را پوشش می دهند. دانشجویان بین المللی واجد شرایط می توانند در تمامی مقاطع بورسیه یا کمک هزینه تحصیلی دریافت کنند. با این حال، امکان دریافت بورسیه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در مقایسه با مقطع کارشناسی بیشتر است. بورسیه ای که به دانشجویان مقطع دکتری اعطا می شود کامل است و تمام هزینه ها را پوشش می دهد. دانشجویان ایرانی که متقاضی تحصیل در استرالیا و بهره مند شدن از بهترین بورسیه های موجود برای تحصیل در استرالیا هستند می توانند بورسیه IPRS بگیرند که برای مقطع دکتری و دوره های تحقیقاتی ارشد است. این بورسیه تقریبا در تمام دانشگاه های استرالیا ارائه می شود و هزینه تحصیل، زندگی و بیمه دانشجویی را پوشش می‌ دهد و امکان دریافت آن برای دانشجویان ایرانی وجود دارد.

مهاجرت دانشجویی و تحصیلی به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا می توانید برای تحصیل با ویزای دانشجویی به آن جا بروید، پس از فارغ التحصیلی کار پیدا کنید و برای همیشه در آن جا بمانید. ویزای دانشجویی به دانش آموزان مدارس متوسطه، هنرستان ها و دانشگاه ها تعلق می گیرد. پس از فارغ التحصیلی، یک دانشجوی خارجی می تواند ویزای تحصیلات تکمیلی موقت را برای استخدام دریافت کند.

برای دریافت ویزای دانشجویی استرالیا، ابتدا باید به یک موسسه آموزشی بروید و تأیید پذیرش را دریافت کنید. پس از اخذ ویزا، دانشجو می تواند وارد کشور شود و تحصیل را آغاز کند. هزینه ویزای دانشجویی از ۴۳۸ دلار شروع می شود و به سطح آموزش و سایر عوامل بستگی دارد – می توانید با استفاده از برآوردگر ویژه قیمت، هزینه را برای خود محاسبه کنید .مهاجرت به استرالیا

ترجمه مدارک ویزای استرالیا

الزامات ترجمه

  • تمام اسناد باید به انگلیسی ترجمه شوند.
  • مترجم باید نام، آدرس، شماره تلفن، مدارک و تأیید تجربه ترجمه قبلی خود را ذکر کند.
  • نیازی نیست که ترجمه را محضری کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.