اخذ پذیرش بدون مدرک زبان در دانشگاە های هلند

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

اخذ پذیرش بدون مدرک زبان در دانشگاە های هلند

مقطع کارشناسی از جمله مقاطع تحصیلی می باشد که بسیار پر طرفدار است. رتبه ی بسیار خوب دانشگاه های هلند جمله مواردی است که باعث شده این مقطع دانشجویان زیادی را جذب نماید. طول دوره ی لیسانس در این کشور معمولا 4 ساله است و امکان تحصیل در هلند بدون مدرک زبان امکان پذیر نیست، و دانشجویان باید حداقل مدرک آیلتس آکادمیک با نمره ی 6 را ارائه دهند. دانشگاه های این کشور بیشتر رشته های تحصیلی را ارائه میدهند و حدود هزینه تحصیل در هلند  11 تا 13 هزار یورو میباشد.

دانشجویانی که موفق میشوند مدرک تحصیلی کارشناسی خود را دریافت نمایند، میتوانند برای ادامه ی روند تحصیلی خود وارد کشور هلند شوند. طول دوره های کارشناسی ارشد در این کشور  1 یا 2 ساله است و شهریه ی دانشگاه های بین الملل در این کشور حدود 12 تا 14 هزار یورو می باشد. دانشگاه های ملی این کشور واحد های درسی را به زبان رسمی هلندی ارائه میدهند و برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی، دانشجویان باید مدرک زبان آیلتس ارائه دهند که نمره ی آن کمتر از 5/6 نباشد.  متأسفانه تحصیل در هلند بدون مدرک زبان در مقطع کارشناسی ارشد نیز امکان پذیر نیست و دانشجویان می بایست مدرک زبان هلندی و یا انگلیسی را دریافت نمایند.

مقطع دکتری یک مقطع تحصیلی پژوهشی محسوب میشود. دانشجویان مستعدی که در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شوند و بتوانند یک پروپوزال قوی ارائه دهند و در آن یک طرح تحقیقاتی مناسب ارائه دهند، میتوانند این مقطع را با کمک اساتید دانشگاه مدنظرشان آغاز کنند. از جمله شرایطی که یک دانشجو برای ادامه ی تحصیلی دکتری نیاز دارد؛ داشتن مقالات ISI و مدرک آیلتس می باشد. همچنین باید یک استاد راهنما و یا سوپروایزر نیز از طرح تحقیقاتی دانشجو حمایت نماید و از او برای انجام طرح تحقیقاتی، دعوت به عمل آورد. طول دوره های تحصیلی و هزینه های تحصیل در این مقطع کاملا بستگی به رشته ی انتخابی دانشجو دارد، اما امکان گرفتن فاند تحصیلی در این مقطع بالا می باشد.

متوجه شدیم که تحصیل در هلند بدون مدرک زبان امکان پذیر نخواهد بود و دانشجویان باید حتما مدرک زبان آیلتس خود را دریافت نمایند؛ زیرا از جهتی گرفتن مدرک و گذراندن دوره های زبان در خود ایران نیز بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. دانشجویانی که قصد تحصیل در هلند بدون مدرک زبان را دارند، و قصد دارند زودتر به اروپا مهاجرت کنند؛ میتوانند برای گذراندن دوره های زبان، در ابتدا به اتریش یا مجارستان مهاجرت نمایند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.