برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا چه مدارکی نیاز داریم؟

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا چه مدارکی نیاز داریم؟

استرالیا پس از امریکا و انگلیس با حداقل 200 هزار دانشجوی خارجی در سال های اخیر یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا در زمینه تحصیل است. دانشگاه های تراز اول و بین المللی در این کشور که رشته های بین المللی برای تحصیل دارند و همچنین وضعیت اقتصادی و رفاه زندگی مطلوب این کشور دلایلی شده تا این کشور مقصدی جذاب و ایده آل برای مهاجرت تحصیلی و زندگی برای دانشجویان باشد. به نوعی شرایط تحصیل در استرالیا و و سیستم آموزشی این کشور به انگلستان شباهت دارد و دوران تحصیلی پس از متوسطه به سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تقسیم میشود.

دانشجویانی که بعد از تاریخ 26 آپریل 2008، ویزای دانشجویی خود را گرفته اند همزمان با تحصیل مجوز کار را نیز گرفته اند. با داشتن مجوز کار شما اجازه کار کردن تا 20 ساعت در هفته را دارید ولی اگر موعد تحصیلتان هنوز فرا نرسیده باشد حتی با در دست داشتن ویزای تحصیلی استرالیا اجازه کار را تا شروع تحصیل در رشته خود را ندارید.

برای اخذ  ویزای تحصیلی باید به یک موسسه مهاجرت تحصیلی مراجعه کنید تا مدارک مورد نیاز شما را جمع آوری و کارهای حقوقی و مهاجرتی شما را انجام دهند تا بدون مشکل روند مهاجرت خود را انجام دهید. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای مهاجرت اشاره خواهیم کرد:

  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • پاسپورت معتبر
  • مدارک هویتی ترجمه شده ( شناسنامه، کارت ملی و...)
  • نامه مربوط به تمکن مالی
  • عکس 3*4
  • بیمه مسافرتی
  • انگیزه نامه تحصیلی
  • مدارک مربوط آخرین مقطع تحصیلی گذرانده شده

موسسه مهاجرتی آرمان من با سابقه ای درخشان در اعزام دانشجو به کشورهای سطح یک از لحاظ دانشگاهی افتخار ارائه خدمات مشاوره و حقوقی مهاجرت به شما متقاضیان عزیز را دارد تا بدون دغدغه و از آسان ترین مسیر ممکن به هدف خود دست یابید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.