معادل سازی مدرک تحصیلی در استرالیا

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

معادل سازی مدرک تحصیلی در استرالیا

در مهاجرت تحصیلی به استرالیا ، لازم است ابتدا جهت معادل‌سازی مدرک خود در این کشور اقدام کند. استرالیا کشوری است که از سیستم آموزش فوق العاده‌ای برخوردار است و دانشگاه‌های برتری که شناخته شده‌اند در این کشور قرار دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد که در دانشگاه‌های ایران تحصیل کرده‌اند، تصمیم می‌گیرند در این کشور فعالیت خود را ادامه دهند. جدا از بحث تحصیل به دلیل مزیت‌های دیگری همچون درآمد بالا، سطح رفاه بالا و غیره افراد بسیاری متقاضی می‌شوند که وارد بازار کار این کشور شده و در آن جا مشغول به کار شوند.

تمامی این افراد بهتر است هر چه زودتر پیش از مهاجرت خود، اقدامات لازم جهت معادل سازی مدرک در استرالیا را انجام دهند. داشتن مدرک معادل به افراد متقاضی مهاجرت کمک می‌کند که در کشور مقصد مهارت‌ها و تجربه‌‌های علمی افراد شناخته شده و شانس آن‌ها برای مهاجرت به این کشور بالا برود.

افراد قبل از مهاجرت تحصیلی با معادل‌سازی مدرک خود، می‌توانند مطلع شوند که آیا مدرک تحصیلیشان با مدرک کشور استرالیا برابر است یا نه. با ارزیابی مدارک، افراد متقاضی می‌توانند در دانشگاه‌ها و یا بازار کار این کشور مشغول به فعالیت شوند. ارزیابی مدارک تحصیلی توسط سازمانی که برای رسیدگی به این موضوع توسط دولت استرالیا انتخاب شده است، انجام می‌شود.

برای تحصیل در استرالیا و اینکه در ارزیابی نتیجه مثبت دریافت شود، تحصیلات بالاتر از دیپلم در اکثر موارد لازم است. سابقه‌ی کار مرتبط نیز در تعداد کمی از مشاغل می‌تواند به عنوان جایگزینی برای مدرک باشد.  در هر سازمان مشخص شده است که به چه مدارکی جهت ارائه دادن نیاز است. لازم است بگوییم که در این سازمان‌ها تنها ارزیابی مدرک فرد متقاضی انجام می‌شود و در این مؤسسات به هیچ وجه در زمینه‌ی اخذ شغل و یا پیدا کردن شغل، مشاوره‌ای برای متقاضیان انجام نمی‌شود. همچنین بە یاد داشتە باشید کە داشتن مدرک زبان اثبات می‌کند که فرد می‌تواند در کشور استرالیا به راحتی با افراد ارتباط برقرار کرده و مشکلی برای فرد ایجاد نشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.