برترین دانشگاه های بین المللی در جهان

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

برترین دانشگاه های بین المللی در جهان

بر اساس رده بندی بهترین دانشگاه های جهان 1000 دانشگاه از 85 کشور مختلف وجود دارد که هرکدام میتوانند مقصد مهاجرت تحصیلی دانشجویانی باشند که در پی آینده ای درخشان هستند. در ادامه به 5 دانشگاهی که در صدر این لیست هستند میپردازیم.

  1. موسسه فناوری ماساچوست MIT :

این موسسه در رتبه اول بهترین دانشگاه های جهان شده و برای هفتمین سال متوالی است که این عنوان را از آن خود کرده و بهترین مقصد برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا در بین دانشجویان جهان است

  1. دانشگاه استنفورد:

رتبه دوم را نیز یکی از دانشگاه های آمریکا از آن خود کرده که علت آن را میتوانیم در هیئت علمی بسیار مجرب با جمعیت دانشگاهی بسیار با تجربه اش جویا شویم که سبب شده در طول تاریخ از گذشته تا به امروز یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان شناخته شود.

  1. دانشگاه هاروارد:

این دانشگاه که بسیاری از موسسات مهاجرتی تلاش دارند تا اعزام دانشجو و نخبه به آن را در رزومه خود داشته باشند در رتبه سوم ایستاده تا با خدمات بسیاری که در زمینه های تدریس، آموزش، تحقیق و پژوهش در زمینه های مختلف علمی دارد آرزوی بسیاری از دانشجویان باشد.

  1. موسسه فناوری کالیفرنیا Caltech

میتون گفت کوچک ترین دانشگاه در بین 5 دانشگاه های برتر جهان همین موسسه است که با هیئت علمی مجرب و آموزش های با کیفیت توانسته خود را در این جایگاه قرار دهد.

  1. دانشگاه آکسفورد

این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های انگلستان با رقابتی تنگاتنگ با دانشگاه کمبریج توانسته با کیفیت تحصیلی و امکانات آموزشی عالی در این رتبه بندی  در رتبه پنجم جا خوش کند. این دانشگاه صاحب بزرگترین کتابخانه در سراسر انگلستان است و دانشگاهی شهری است به این معنا که دانشکده ها و دارتمان ها و امکاناتش در سراسر شهر پراکنده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.