شرایط گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

شرایط گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا

استرالیا ششمین کشور بزرگ جهان است. کانبرا پایتخت استرالیا است که ۳۸۰ هزار نفر از جمعیت این کشور را در خود جای داده است. بیشتر مردم استرالیا به زبان انگلیسی صحبت می کنند. دانش آموزان متقاضی دریافت ویزای تحصیلی استرالیا پس از اتمام دوره متوسطه ، یک گواهینامه رسمی دریافت می کنند که توسط همه دانشگاه های استرالیا،‌‌ موسسات آموزش عالی و فنی حرفه ای و همچنین بسیاری از موسسات بین المللی معتبر می باشد. برخی مدارس این کشور به صورت شبانه روز هستند و کلیه امکانات رفاهی در آنها فراهم هستند.

ویزای داشجویی استرالیا در مقطع کارشناسی، دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی می باشد. برای مهاجرت تحصیلی  به استرالیا فرد متقاضی باید موفق به کسب نمره ۶ در آزمون آیلتس گردد. در صورتی که متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های استرالیا از نظر معدل و یا دانش زبان انگلیسی در سطح قابل قبول از نظر دانشگاه قرار نداشته باشند ابتدا باید در دوره های Foundation شرکت کنند. هزینه این مقطع بستگی بە نوع دانشگاه دارد اما به صورت میانگین هزینه های تحصیل از سالی ۲۰ هزار دلار استرالیا شروع می شود. اما خب دانشجویان مقطع کارشناسی اجازەی ۴۰ساعت کار را در طول ۲ هفتە دارند.

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد،‌ شخص متقاضی برای ادامه تحصیل در استرالیا باید ابتدا یک مدرک لیسانس معتبر و مدرک زبان آیلتس با نمره ۶.۵ ارائه دهد. در بعضی از دانشگاه های استرالیا علاوه بر مدارک ذکر شده به توصیه نامه نیز احتیاج است. هزینه های تحصیل در دوره های فوق لیسانس به صورت میانگین از سالی ۲۵ هزار دلار استرالیا شروع می شود.  لازم است بدانید دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد تا زمانی کە کار تحصیل آنها را محدود نکند ،اجازەی کار بە صورت نامحدود دارند.

ویزای تحصیلی استرالیا در مقطع دکترا علاوه بر مدارک دوره های قبلی، ‌ارائه رزومه پژوهشی و علمی قوی لازم است. برای تحصیل در مقطع دکتری احتیاج به تایید از طرف یک سوپروایزر یا استاد راهنما وجود دارد. مدرک زبان مورد نیاز در مقطع دکتری آیلتس ۷ می باشد و چنانچه فعالیت های علمی و پژوهشی فرد بسیار قوی باشد می توان نسبت به اخذ بورس تحصیلی در این مقطع نیز اقدام نماید. طول مدت تحصیل ۳سال است و هزینە ی تحصیل آن به صورت متوسط بین ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار استرالیا می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.