تحصیلات عالی در دانشگاه های آمریکا

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

تحصیلات عالی در دانشگاه های آمریکا

سالانه تعداد بسیار زیادی متقاضی برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا اقدام می نمایند. دلیل این افراد برای مهاجرت به این کشور نیز کیفیت تحصیلی بالای این کشور به همراه مجهزترین مراکز آموزشی و دانشگاهی با معتبرترین مدرک هاست.

برای ادامه تحصیل در آمریکا میتوانید در مقاطع مختلفی به تحصیل بپردازید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

  • کالج های انجمنی و موسسات فناوری:

کالج های انجمنی که به کالج های کوچک نیز معروف هستند طی یک دوره دوساله مدرک کاردانی ارائه میدهند که خود به عنوان مدرکی برای ورود به یک دوره 4 ساله کارشناسی مورد استفاده قرار میگیرد.

  • کالج یا دانشگاه های دولتی / خصوصی

اصطلاح کالج معمولا زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که فرد مشغول تکمیل اولین دوره تحصیلی بعد از دیپلم خود در یک دانشگاه دولتی یا خصوصی است.دانشگاه های دولتی، موسسات ایالتی هستند و توسط فرمانداری آن ایالت تامین مالی میشوند.

  • مقطع کارشناسی:

در این مقطع دانشجویان در یک زمینه کلی مطالعاتی را تکمیل میکنند که طی آن در یک حوزه خاص که رشته آنها نامیده میشود، تخصص می یابند. مدت زمان تکمیل یک دوره تحصیلی کارشناسی به میزان اتمام واحدهای لازم برای آن رشته است که معمولا بین 120 الی 130 واحد است و بیشتر دروس معادل 3 واحد است که حدودا 4 سال به طول می انجامد.

  • مقطع کارشناسی ارشد:

در این دوره دانشجویان مطالعه پیشرفته تر و پیچیده تر را در یک حوزه ادامه میدهند یا به سمت حرفه خاصی مانند قانون یا پزشکی سوق می یابند. اکثرا دوره های کارشناسی ارشد نیاز به گذراندن 6 الی 8 درس پیشرفته و همچنین انجام یک پروژه مطالعاتی فشرده و یا ارائه یک پایان نامه دارند. در این مقطع دانشجویان  تنها دروس مرتبط با رشته خود را مطالعه میکنند

  • مقطع دکتری:

در مقطع دکتری نیز که حدودا 3 الی 4 سال به طول می انجامد شما باید علاوه بر در دست داشتن مدرک کارشناسی ارشد و مدارک زبان تافل یا آیلتس 7 می باست حداقل دو مقاله  ISI ارائه دهید. همچنین فرد حین تحصیل در این مقطع اجازه 40 ساعت کار در هفته را نیز داراست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.