ویزای کار پس از تحصیل منتهی به اقامت دائم

مركز اعزام دانشجو به دانشگاه هاي معتبر كشور

پیشنهاد های متمم برای یادگیری زبان انگلیسی
۲۰ تا از پرکاربردترین حرکات بدن در زبان؟
اهمیت گرامر در یادگیری
تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند چگونه است؟
شرایط و ضوابط اقامت در سوئد از طریق تحصیل
تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور نیوزیلند چگونه است؟

ویزای کار پس از تحصیل منتهی به اقامت دائم

از مهمترین سوالات متقاضیان تحصیل در خارج از کشور این است که آیا پس از پایان دوره تحصیلی به آنها اجازه یافتن کار و در نهایت اخذ اقامت دائم آن کشور داده میشود یا خیر. البته که قوانین تمامی کشور ها یکسان نیست و برای اسخ به این سوال باید بررسی کرد که چه کشورهایی این اجازه را میدهند. اکثر کشورهای  پرمتقاضی برای مهاجرت تحصیلی و شرایط اپلای و البته تراز اول در دنیا چه از لحاظ کیفیت تحصیلی و چه از لحاظ کیفیت زندگی و رفاه کشورهای غربی هستند که کشورهایی نظیر انگلیس، آمریکا، کانادا و اکثر کشور های اروپایی هستند که این اجازه را به دانشجویان مقیم آن کشور میدهند.این کشور ها بهترین کشور برای اعزام دانشجو هستند.

پر واضح است که این کار آنها بی دلیل نیست چرا که در ابتدا برای پذیرش این دانشجویان بسیار سخت گیری میکنند، از گرفتن مدارک مربوط به سو سابقه و زبان و سوابق تحصیلی که حتما باید درخشان باشد تا شرطی همچون داشتن مقالات و پایان نامه های قابل قبول و سطح بالا و ثابت کردن تمکن مالی که خروجی آن قائدتا  مهاجرت تحصیلی دانشجویانی تاپ چه از لحاظ هوشی و چه تحصیلی میشود که مطمئنا میتواند برای آن کشور و جامعه مفید واقع شود.

در چنین شرایطی عموما این کشور ها حدودا تا 6 ماه پس از اتمام تحصیل برای یافتن کار و یا ارائه قرارداد کاری معتبر زمان میدهند و پس از آن به آنها اقامت دائم میدهند یا در غیر اینصورت پس از اتمام تحصیل فرد با ارائه مدارکی دال بر قرارداد کاری معتبر در آن کشور به فرد ویزای کاری و در نهایت اقامت دائم داده میشود.برای اطلاع دقیق تر از قوانین این کشورها برای تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار منتهی به اقامت دائم بهتر است با بهترین موسسات اعزام دانشجو ارتباط بگیرید و از تمامی جزئیات مطلع گردید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.